In de loop der jaren heb ik al veel leerlingen mogen begeleiden, individueel of in de klas. Het is niet alleen leuk als daar waardering voor wordt uitgesproken, maar ook nuttig, want door een eerlijke feedback kan ik mij steeds weer verbeteren. Ik deel een aantal van de reacties van leerlingen, ouders en collega’s graag via deze pagina. Dank aan alle mensen die hun feedback en waardering hebben gegeven. Wil je ook iets schrijven, dan kan dat in de Comments box.

‘Zo droevig dat ze er uit zag toen ze van school kwam, zo blij kwam ze terug van jou!
Bedankt, mijn dochter heeft bij jou weer lol in Engels!  Wilde ik even met jou delen 🙂 ‘  moeder van een bijlesleerling, brugklas gymnasium

‘Dear Miss Braaksma,
I wanted to wish you good luck in the future. I really hope we’re going to meet again, once. You were the best English teacher I’ve had in 3 years, so I’m really going to miss you. P.S. Thank you for the good year. I’m kind of proud of my marks and it’s 90% on you. ♥
– Marit, leerling vwo 2 Cambridge

‘Graag wil ik U hartelijk bedanken voor de goede Engels lessen van U van afgelopen jaren. In het begin vond ik het zwaar en moeilijk voor startende brugklassers. Maar wat heeft mijn zoon veel geleerd. Ik sta versteld wat U heeft bereikt in 2 jaar. Het is ontzettend jammer dat hij u niet meer heeft komende jaren, u bent een zeer goede, bekwame docente!’ – Familie Peperkamp, zoon in vwo 2 Cambridge

‘Beste mevrouw Braaksma, bedankt voor uw hulp en lessen. De toets ging niet zo goed, grammatica ging wel goed, maar zinnen en woordjes niet. Ik heb er wat geprobeerd van te maken’ – Minke, leerling in havo 2

‘Mijn zoon vond het lezen van ‘The Boy in the Striped Pajamas’ erg moeilijk. Toen hij het alleen las, begreep hij het verhaal niet […] en gaf eigenlijk het lezen van het boekje op. Gelukkig had ik al gezien dat u een link naar het audioboek had gegeven. Na enige aansporing is hij opnieuw begonnen met lezen met audio-ondersteuning en zegt het nu wel te begrijpen. Bovendien, het audioboek duurt 4,5 uur. Als je het helemaal zelf doet ben je langer bezig en snap je het niet. Hij leest nu dagelijks ongeveer 30 minuten: fysiek boek met de audio-ondersteuning. Dit is echt een overwinning voor hem geweest en het weer moeten accepteren dat hij met zijn dyslexie toch sommige dingen anders moet doen dan anderen. Bedankt dus voor het bijleveren van de link! Volgende keer zal hij denk ik sneller het audioboek er bij pakken.’ – mevrouw G. Brouwer, orthopedagoog en onderwijsconsulent, zoon in vwo 2 Cambridge

Beste mevrouw Braaksma,
Heel erg bedankt voor uw hulp de afgelopen jaren. Ik ben erg blij dat ik u als docent heb gehad. Heel erg veel succes en plezier met bijles geven, misschien zie ik u daar nog een keer.’
– Suze, leerling vwo 2 Cambridge

‘Lieve Melinda,
Ik wil even een Compliment geven.
Bedankt voor de betrokkenheid en de goede zorgen voor onze zoon, maar ook voor ons als ouders! We gaan je missen met al het positieve en alle inzet.’ 

– Familie Van Gardingen, zoon in mavo 2

‘Beste mevrouw Braaksma,
Dank voor uw mail en de tips om te oefenen. Wij zijn hiermee aan de slag gegaan. Ik begrijp dat u de school gaat verlaten. Wij willen u hartelijk bedanken voor uw inspanningen voor onze zoon dit jaar en u uiteraard ook veel succes wensen met uw nieuwe werkzaamheden. En wellicht ziet u hem weer terug.’
Mevrouw P. Zijlman, zoon in havo 2

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *